#HSP 2 : Apa perasaan kau kalau...... ??

Assalamualaikum wbt... 

Kehadapan pembaca blog Mr N yg tak berapa nak best ni.. *ceettt mcm nk tulis surat pon ada* la ni ceq nak ceqeta pasai apa perasaan hang kalauu.... ?? okay ceq terdetik nak buat enteqi pasai ni sebab mesti hampa2 smua pernah teqasa dengan kawan2 hang kan. tipu la kalau hang tak penah teqasa sebab hang manusia kita smua ada feeling @ perasaan. 
*Kenapa teruk sangat slang utara aku ni... haha nevermind.* 

Sekarang ni kan.. kawan2 pon bukan boleh percaya sangat. Tapi Mr N percaya dekat kawan2. jahat mana pon diorang tetap kawan aku gak cumaaa ~ once i lost my trust to you, you aint gonna gain it back. Banyak kali aku terasa dengan kawan2 sebenarnya, it just i thought that they were my friends that makes me keep my mouth shut 'till now. Sampai kan aku dah terbiasa dah kadang2 tapi still ada terasa jugaklah even sikit pon- but its not a big deal for me. Im not a very talkative person but surely you cant get more kind and reliable person than me as a friends. 

#1 
Apa perasaan kau kalau kawan kau dah janji dengan kau nak pergi tengok movie dekat wayang dengan kau last-last dia cancel sebab dia nak pergi date dengan BF/GF dia ? 

~First aku memang akan kecik hati. yelah kau dah janji dengan aku lepas tu kau cancel sebab nak keluar dengan awek ? aku doakan kau tak kekal *hehehe jahatnya.. tapi takde lah smpai macam tu* Berdarah hati aku kau tau kalau kau buat mcm tu. 
~Second memang aku marah lah, spoil mood aku je. Aku akan menyumpah, mencarut, memaki dan yang sewaktu dengannya.. 

#2 
Apa perasaan kau kalau member kau lupa birthday kau ? 

~Kalau laki aku rasa takde hal la kot sebab its not a really big deal. Birthday je pon kan hahah 
~Kalau perempuan aku rasa mesti akan touching, sentap, dan sebagainya lah. Tambah2 lagi klau takde hadiah siap tuntut pulak tu. 


So itulah situasi apa perasaan kau kalau.... ?? sebenarnya banyak lagi situasi tapi aku malas la nak taip haha. Now da pukul berapa entah and aku still mengarut dekat sini. hahah otak da berat tak boleh fikir apa dah. Sampai disini saja lahh ye. jumpa lain kali. Wassalamualaikum wbt. 









Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment