#HSP 1

Assalamualaikum. this is my first entry tak tau nk taip apa nk cerita apa. Sebelum terlupa aku nk introduce myself lah. Nama diberi ******** ops !! rahsia no no no, tapi takpe boleh panggil Mr N. okay. Lelaki or perempuan ?? hang rasa ? ofcos lah Lelaki bro and sistah, tapi haih awat la perangai dia ni pelik ngat. Its okay takpe keep going.... Umur 20 *but still 19 oookkkaayyy sebab birthday tak sampai lagi*. Umur 20 still young wat. Masih lagi bergelar student dia salah sebuah IPTA di dalam negara Malaysia ni. 

Kenapa aku buat blog ni ?? sebab yang pertama (1) Aku pun tak tau kenapa aku buat blog ni. Yang kedua (2) saja nak share dengan korang tu pon kalau korang sudi lah. Yang ketiga (3) Ingin menyatakan hasrat ingin berubah.*cehh ayat x menahan.. hahaha *. Yang keempat (4) sebab aku rasa bosan nak mam*** *maaf anda tidak dibenarkan mencarut* okay fine~ Yang kelima (5) Banyak lagi sebab-sebabnya haih tak larat nak menaip nya brohh~ 

Seronok tak ? konferm tak kan ? sebab blog aku buruk *rolling eyes* yeah i admit that. truly true. The ugly fugly blogly of me. k mengarut dah. kalau ada suggestion macam mana nak cantikkan blog ni tolong la ye. saya seriously noob bab2 macam ni. so far my writing isn't that bad aite ? cause....... i dont know,,, my BM&ENGLISH is so terrible, horrible, really bad. 

Okay lah for the next, next, next, next and so on entry, baru lah aku masukkan cerita2 or pengalaman, or problem yang aku nak share dekat sini. Tanpa membuang masa lagi aku menutup entry kali pertama ini dengan bacaan doa... Sampai ketemu lagi pada entry lain. wassalamualaikum wbt. 
Next PostNewer Post Home

6 comments:

  1. Ahlan Wasahlan Kedalam dunia blogging yg penuh dengan onak, duri dan ranjau .. Hahaha
    *Greeting

    ReplyDelete
  2. letak archive, senang sikit aku nak baca entry kau :)

    ReplyDelete