#HSP 15: c i n t a ??


Assalamualaikum wbt..

Hai gais. nak bercakap pasal cinta ni memang la panjang ceritanya. sebelum tu minta maaf lama sangat tak update blog ni bersawang-sawang dah. Busy dengan study and all that stuff event apa semua goshhhhh. Payah jadi ORANG PENTING ni ahahaha xD I'm just kidding. Dua tiga hari yang lepas aku join satu event ni yang di kendalikan oleh member aku,,, ramai gak lah team2 luar yang join datang dari jauh pon ada.. So memang SEMANGAT lah sepanjang event tu plus dapat la jugak cuci2 mata kannn.. hahaha.. gatal sangat dah... maklum lah bujang kannn ~ padahal tak laku. kbaii.. hahaha
ramai je yang helok-2 abam tengok merecik-recik dah.. over sangat boleh.. hahah Ok sebenarnya aku ada 3 event yang nak kena attend berderet pulak tu.. Apa pon it was fun and im enjoyed. still tak cukup rest lagi what evs. ahaha.




Okaayyyy CINTA eh.. aku dah tak kenal apa itu cinta laah.. how's time flies... Hidup single best ke? bagi aku lah depends on the person laa.. sebab lain orang lain cita rasa. ada yang kata single tu lagi bagus takde la pening-2 kepala melayan kerenah orang lain. ye dakk ?? haha tapi tak jugak sebab sometimes orang tu akan rasa LONELY jugak sebab kita as manusia Allah dah ciptakan berpasangan.. perlukan teman ? yes !! Kita perlukan teman secara fizikal dan juga rohani. Secara fizikalnya ialah melalui rakan-2 dan sahabat or bff or apa2 lagi lah pakwe ke makwe ke.. heheh.. secara rohani pulak ialah melalu Maha Pencipta.. Bila kita sedih, rindu, gembira kita berdoa pada Allah.. Apa pon kita kembali kepada basic sebagai seorang hamba Allah yang beragama Islam. 


Aku SINGLE utk pengetahuan korang semua.. Okaayyy abam single tak tahu lah avaible or N/A.. hahaha.. kadang2 abang jeles tengok pasangan2 kat luar sana sweetttt angat.. duuuhhh. kemon ah bruhhhh kadang2 meluat gak haha macam takde tempat lain nak ber"sweet-2" depan abam jugak nak suiittttt-2 tahu la abam single.. 
CINTA PLU -  aku rasa takkan wujud lgi dah dalam hidup aku unless ada some one yang sanggup terima aku seadanya. tapi SIAPA??? kah kah kahh... Dalam mimpii boleh laahh kannn...


If korang ingat lagi lah pasal F yang aku pernah cter dulu... aku dengan dia tak tau la nak cakap macam mana.. hahah tapi aku dah confess dekat dia and at the same time aku ter friendzone dia.. huaaaa... aku pon tak tau kenapa aku buat camtu.. maybe sebab aku tak nak dia rasa cocky or awkward bila sembang dengan aku... Aku pon tak berapa igt apa yang aku cakap kat dia. hmmmm.. but for sure aku and dia will be together forever tak kisah as a friend or love one. #BERTABAHLAH  To be honest aku cakap aku n dia ada banyak persamaan but im not sure bout that tho. maybe itu just my "DUSTA" side who knows right ?  soo broken english la bruhh.. heheh.. Apapon doakanlah supaya hubungan kami berterusan hingga ke akhir hayat. AAMIIN  ...

So thats it.. i got nothing to say anymore... see you when i see you guys. Jaga diri jaga kesihatam jaga keselamatan lagi-2 sekarang ni JEREBU teruk.. take care and wear mask!! Ukhwah Fillah.

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

6 comments:

  1. Hi5 sket! aku pun single gak..so HSP tidak bersendirian..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi5 !! haha.. nasib baik ada geng,, takpe satu hari nnti ada lah tu untuk kamen ^^ hehehe

      Delete
  2. Well...Amir Heart pun Ghost Town gak la nie....sunyi sepi berhantu jerk...kikiki...;-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha amir nanti ada la tu yang datang mengisi kesunyian kesepian hati tu. ^^

      Delete
  3. :) haha...rmai single..ak pon single lg ni...dh tua pon xlaku2 wei..huhu...neway,keep writing..w/pon satu enstry je setahun..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. the time will arrive soon bro.. hhaha..
      busy sikit laa.. tu yang kejap ada kejap takde.. hikhik.. but i will keep writing ^^
      thanks

      Delete