#HSP 13 : PERGI


Assalamualaikum wbt.. Apa khabar semua ? Sihat ? harap baik2 je ok.. Lama tak update blog ni.. maklumlah busy dengan study lepas tu nak raya pulak lagi hehehe.. So nak amik kesempatan sementara tengah free naik taip sikit dekat blog. Hari ni aku tak nak cerita pasal raya atau hal2 yang lain. Hari ni aku cuma nak cerita pasal pemergian seorang sahabat beberapa hari yang lalu. Walaupon aku tak rapat dengan Arwah.. Arwah sangat baik orangnya. Perkenalan kami sekejap je lepas aku pindah sekolah.. terus tak jumpa.. Bagi aku Arwah sangat beruntung meninggal pada bulan ramadhan. Lagi berapa hari je nak raya. Bagi sesiapa pon mesti akan rasa sedih. walaupon aku tak rapat dengan arwah aku tetap terasa sedih terhadap pemergiannya.  Aku harap Arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman. Amiinn 

Alfatihah.. 
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

  1. Saya pon kehilangan 2 orang sedara dalam bulan Ramadhan nie ..semoga mereka beroleh syurga di sana ..

    ReplyDelete